Typiske spørgsmål

  • Jeg arbejder sammen med den private der ønsker portrætbilleder væggen derhjemme, til iværksætteren, større og mindre virksomheder samt reklamebureauer.

    Jeg har ikke nogen jeg skærer fra. Dog kan jeg hurtigt se om vi passer sammen på det professionelle, og det personlige plan.

    Jeg er hurtigt til at behovsafdække, samt se hvordan jeg bedst kan hjælpe.

    Hvis jeg ikke kan hjælpe, så kender jeg med stor sikkerhed nogen der kan.

  • Et samarbejde med mig begynder typisk med en indledende samtale, hvor jeg kan få afdækket jeres behov, visioner, budget og forventninger til projektet.

    Når jeg har fået et overblik, fremlægger jeg en plan, samt pris for min del af projektet.

    Efter fotograferingen får i mulighed for at udvælge de billeder som jeg sidenhen billedebehandler. Alternativt kan vi i fællesskab udvælge de billeder der skal behandles.

    Intet er fasttømret, og alle har forskellige arbejdsgange, så jeg er åben for det meste.

  • Alle projekter og behov er forskellige, så jeg vil undgå at skuffe ved at oplyse en pris uden at kende til projektets omfang.
    Det skaber bare en dårlig oplevelse for alle parter.

    Når det er sagt, så er det hurtigt for mig at give et overslag via et hurtigt telefonopkald.

    Typisk vil et længerevarende samarbejde have en fast pris hver gang, da behov, rammer og forventninger er afdækket.

    Det kunne være:

    1. Medarbejderportrætter

    2. Produktbilleder

    3. Content & SoMe materiale

    4. Lookbook og kampagne

    Jeg er også åben for faste månedlige aftaler til en fast pris, hvis i behøver en fotograf tilknyttet jeres virksomhed.
    Her er dog stærk begrænset pladser ledige i kalenderen.

  • 2009-2013
    Udlært reklamefotograf

    2010-2010
    Projektledelse (Prince 2 foundation)

    2006-2009
    Bachelor i Visuel Kommunikation
    (Grafisk design & art direction)

    2014 - 2022
    Bestyrelsesmedlem i DJ:Fotograferne
    (Undergruppe i Dansk Journalistforbund)

    2014 - 2022
    Censor for fotografernes uddannelser

    Derudover har jeg arbejdet med branding, marketing og
    e-commerce i en del år.

    Jeg har derfor mulighed for at indgå i en tværfaglig kommunikation, der sikrer at i, kunden, får præcis det som i efterspørger, og mere til.